5

VAIO?

Jag behöver köpa en ny dator.. ..min funkar inte riktigt som den ska (efter ett litet äventyr för ca 3 år sedan som slutade med massa sprite över hela datorn - Jag lämnade in den på lagning men den blev aldrig helt frisk tyvärr)... CD/DVD-rom:en funkar inte, några av USP:uttagen funkar inte, det trådlösa nätverket funkar inte, hörlursuttaget funkar inte och grafikkortet tappas typ bort ibland eller nåt.. konstigt..  I alla fall..  

Jag vill egentligen ha en MAC - Macbook Air.. Men den verkar inte klara av spelen som jag vill spela.. typ Sims 3. Så då måste jag köpa en Macbook Pro - och den kostar ju t o m lite mer.. Och mac:ar är ju svindyra.. Plus att jag numera är så van vid PC att det skulle bli lite kångligt t o m.

Så nu lutar det åt en sådan här, i någon av dessa färger:


Bildkälla

Tycker den verkar bra (gällande processor, RAM och allt sånt där)! Och den kostar ca 3 000 kr mindre än den billigaste Macbook Pro:en. Och den jag har nu är en vaio och den funkade väldigt bra, innan den blev dränkt. Och jag gillar tangentbordet och knapparna och allt sånt.. Så nu hoppas jag bara att jag ska få svar på om man kan spela Sims 3 på den oxå! För det är viktigast.. typ.. HAHA!

åh vad fina färger :D

Fin & bra blogg :)

3 Jullan:

Så söt du är: "Och den jag har nu är en vaio och den funkade väldigt bra, innan den blev dränkt", hihi hur länge dröjde det innan den dränktes? En vecka? :) Jag gillar min macbook pro som tusan, men det suger att försöka få den att samarbeta med min android... Puss på dig sötnos

4 CJ:

Tusen tack! :)

5 Tove:

Men jag har ju MacBook Air och den klarar VISST av The Sims 3! (och Civilisation V med för den delen ;))



Nu får du byta tillbaka din röda dator och köpa en air för den är magisk!! =)