3

Upprörd

Innan filmen var vi (Hilda - Jag var för mätt - min business kjol höll på att spricka efter middagen på Fridyas - allvarligt!) och köpte godis, på den där helt fantastiska (fanatiska) godisbutiken som ligger i hötorgets t-bana (där de har godisar under genomskinligt golv). Och då såg jag en av de mest upprörande saker jag sett på länge:


Det som var så upprörande med detta (som om det INTE är självklart!) var alltså att dessa polkagrisklubbor inte bara kostar 150 (ETTHUNDRAFEMTIO) kronor, utan även att de inte ens är snurriga! Alltså vad jag menar med snurriga är att det röda inte är i formen av en snurr från mitten av klubban och utåt. Jag vet inte hur jag ska ta mig vidare i livet efter detta... Känns bara som ett så himla stort bakslag för mänskligheten.

jag älskar polkagrisar !!

jag älskar polkagrisar !!

älska polkagris men den var jäkla dyr alltså..