0

Skansen!

Ikväll ska jag och Hilda till Skansen och kolla på Allsång på Skansen (Nähe?)!

De som ska vara med ikväll är Lena Philipsson, Sven-Ingvars, Peter Bjorn and John, Fredrik Meyer och Albin Flinkas.. Ehm.. Ja du, vi kunde kanske ha valt en bättre tisdag, men detta var typ den enda både jag och Hilda kunde.. Och Lena PH kommer ju bli svinbra i alla fall! Men allvarligt, måste erkänna, de tre sista har jag tyvärr ingen aaaaaaning om vilka de är.. Betyder det att jag börjar bli gammal och inte hänger med i poptrenderna..? Eller, eftersom det handlar om Allsång på Skansen, är jag kanske för ung? Jag hoppas på det senare alternativet!


Vi ska kika på MUMS!


Hoppas att det inte blir regn bara! Men om det skulle bli det, så är jag VÄL förberedd! Har med mig både Vindjacka, Poncho & Paraply! (OK, jag kanske börjar bli gammal).