1

Sjukling

Usch, jag HATAR att vara sjuk. När jag vaknade i morse var min hals helt igengrodd och jag känner mig helt frussen och febrig.. Så himla tråkigt! Så nu har jag tagit halstablett och ipren och ska dricka te tills jag blir frisk.


Och då kanska man undrar varför det är två koppar te.. Och det ska jag tala om.. Det är nämligen så att min kära sambo oxå är sjukt. Och det är ju ÄNNU tråkigare - speciellt eftersom vi verkligen är sjuka och bara vill sova.. Hur tråkigt är inte det då? Är man hemma sjuka samtidigt så ska man ju inte vara sååå sjuka, utan man ska kunna ligga och gosa och mysa och tycka om varandra hela dagen. DÅLIGT!
1 Kristin:

Vad är det med bokklubbarna hos Hilda? Minns du att jag också blev sjuk dagen efter förra gången vi var där!? Riktigt dålig :(



Krya på dig!