0

QUEEN B

Läste veckans Klick! när jag åt min lunchlåda (så klart!) och snubblade över denna artikel, helt sjukt vad folk gör så fort det är pengar inblandade!


Det handlar alltså om Leighton Meester och hennes mamma. Mamma kräver Leighton på 20 miljoner kronor som ersättning för alla de år de har försörjt henne i jakten på sin karriär. ALLVARLIGT! Tänk om mina föräldrar skulle kräva mig på pengar för att de har uppfostrat mig och gett mig kärlek, mat och tak över huvudet under hela min uppväxt? Det ingår väl liksom i jobbet förälder!??!

Men så kan man ju så klart tänka att; Jaja, men hon borde ju kanske flyttat hemifrån och försörjt sig själv efter att hon fyllt 18 kan man tycka (Hon är 25 nu), men så gör man en liten snabb huvudräkning (de började spela in Gossip girl 2007 - alltså när Leigthon var 21 - det betyder alltså att hon max bodde hemma 3 år efter 18) så tror jag fortfarande inte att det kostade hennes mamma 20 miljoner. ELLER?

Vissa människor borde ju inte ens FÅ skaffa barn.