4

Kan inte..

..förstå hur det egentligen kommer sig att jag har varit i Stockholm i snart två veckor efter semestern och jag har fortfarande inte fått tummen ur att gå på denna utställning på fotografiska:


Peter Farago & Ingela Klemetz-Farago

Northern Women in CHANEL
1 juli - 11 september 2011
 Bildkälla


Nej, i helgen (eller under veckan) måste det bli av! I värsta fall får jag väl gå själv, om Honey inte vill (kanske iof skulle få ut mer av det att gå själv eftersom honey inte är ett dugg intresserad, hm..) eftersom Hilda (min vanliga fotografiska-partner) fortfarande har semester.

Och så klart ska jag se ALLA utställningar, inte bara denna, men jag är mest sugen på denna. Men i övrigt är det ju t ex en utställning med Robert Mapplethorpe som jag ska kika på oxå.
1 Hilda:

För jag kan ju gå nästa v om du vill vänta!

2 Amanda:

allt bra? :)

3 Anonym:

allt bra?

4 M:

Du måste gå! Jag lover att du inte blir besviken! :)