0

Gården

Gårdagen blev jättelyckad!

Vi började som sagt kvällen på Gården, där vi åt god mat (dock ganska små portioner, speciellt på förrätterna) och drack gott vin tillsammans med härliga människor. Det är verkligen ett trevligt utealternativ, men personligen tycker jag att det finns mysigare ställen..


Hela gänget!

Efter det gick vi vidare till SOAP där vi skakade rumpa till asbra musik (gillar verkligen musiken på soap, de spelar ALLTID bra låtar!).

Det som är lite trist med SOAP tycker jag är att det är så himla trångt jämt, och att 90-kilos herrar beter sig som 5-åringar och inte fattar att jag står där jag står för att jag inte KAN stå någon annanstans, och tror att allt kommer lösa sig om han puttar på mig och stampar på mina fötter tillräckligt många gånger.. ÅH, vad jag HATAR  sånt! Jag fick till slut ett totalt psykbryt på människan och stampade på honom till han vände sig om varpå jag frågade vad f*n han trodde han höll på med?! Då såg han först ut som om han skulle hoppa på mig (har fortfarande inte fattat att det finns killar som tycker det är helt OK att mycka gräl med och ev. slå en tjej på krogen) tills han såg Björn (Honeys kompis - storlek: mycket bonnastark) och hans helt svarta blick, då drog han. MOAAAHAHHAHAA!

Nu ska jag snart möta upp Linis för att gå och spana in Pride Paraden.. Hoppas inte det är fullt där oxå, haha!