4

Dag 06 Om det här vore min sista dag

Men shit vad deppigt! OM det här vore min sista dag så skulle jag tillbringa den med alla jag älskar och tala om för dem hur mycket de betyder för mig (Jag hoppas ju att de redan vet det så klart) och hur mycket jag tycker om dem!

Och så skulle jag äta något riktigt gott; typ hängmörad oxfilé med grillade rotfrukter och en riktigt god sås, och så Crème brûlée till efterrätt! SÅ klart! Och dricka något riktigt gott vin till.



Svulla i godis skulle jag göra oxå - massa choklad och sura godisar! Allt detta tillsammans med de jag tycker om så klart!

1 Jennie:

fin blogg! allt bra?

sv: tack snälla du! glad ja blir!

3 Hilda:

Och vi skulle alla försöka vara glada för man mår ju så mycket bättre då. Men innerst inne skulle vi gråta. Faktiskt. Trots godis.



åh så gott!