2

02 Min första kärlek

Först vill jag vara så där äcklig och puttinuttig och säga att min första riktiga, riktiga kärlek är: Min Honey. Jag (varning för klyscha - fast en sann sådan) visste inte ens vad kärlek var innan jag träffade honom vågar jag nog säga.

Men första gången jag trodde att jag var kär, var i Viktor B. Den snyggaste killen i klassen när jag började ettan. Hela min dagbok var fullklottrad med A ♥ V och sånt (Ja, efter att jag lärt mig skriva då alltså). Gick och trånade efter honom men vågade aldrig utrycka min kärlek, vare sig i lappar, ord eller handlingar. 

Sen, i 2:an, så började Moa i min klass. Och jag gillade Moa, jag gillade henne massor! Och vi blev jättebra vänner. MEN, sen frågade hon chans på Viktor. Och han sa JA! Mitt liv var i princip över... De var sedan tillsammans fram tills i 4:an, då jag kom på den eminenta idén om att jag, hon och Lowisa skulle byta pojkvänner med varandra (Jag hade bara sagt JA till min kille för att han sa att hans kompis skulle ge honom en tia om jag sa ja, och jag visste att Lowisa gillade honom) och då blev ju jag tillsammans med Viktor! 

Vi var tillsammans tills vi gick i 6:an. TVÅ hela år. Under den tiden så fick jag en puss på kinden av honom tror jag. Men vi dansade många tryckare.. Och på somrarna fick jag biljetter till ALV där han spelade Emil eller Birk (eller nåt annat - kommer inte ihåg riktigt vad det var det året, han har spelat typ allt) så jag kunde ta med en kompis och gå in gratis och hälsa på honom där.

Sen kom högstadiet och vår romans var över, men nya äventyr började...
1 Tove:

Ja den där Viktor! He sure know how to get a girl ;)

PUSS!!



Hoppas du och Hilda är grymt utvilade efter helgen, önskar att jag vore nedpackad i en väska där...fast att jag senare blev utpackad annars skulle de vara obekvämt.



Jepp..hm. Nu sitter jag och tittar på senaste narnia. halvtittar samtidigt som jag skriver till dig. Och du. La Noir. Must have? COOLASTE skyltningen med det spelet i..ngn butik i centrum med datorer..och spel. kan ha varit webbhallen.



Hm. Lång kommentar detta. Kan vara för att jag sitter ensam i natten. livrädd

2 Ulrika:

Intresserad av hårförlängning eller minx metallic naglar? Om ja, kolla in http://bundlesofhair.blogspot.com/ tack!:)