0

Shopping i NYC

Självklart så shoppade jag en hel del i NYC. MEN, jag blev besviken på de flesta butikerna som folk tipsar om typ: Macy's, Designer Shoe Warehouse, Century 21 och Outlet:et som ligger ovanpå DSW. Alla dessa butiker hade värsta Ullaredskänslan och jag ville bara ut (hatar ju t o m REOR på  grund av upplägget!)!

På butiken ovanpå DSW så hängde t ex alla kläder på en ful klädhängare (sådana där som bara består av en pinne med två ben på vart hörn liksom) och så satt det ett A4 där det stod typ Calvin Klein med Times New Roman-typsnitt, och kläderna var typ från för 5 år sedan kändes det som.

Men jag är absolut INTE besviken på Victoria's Secret! ALLT i de butikerna är Too Die For! och jag ville typ bo där!. Jag kommer aldrig mer köpa en BH av ett annat märke, de satt som en smäck! De var typ gjorda helt efter mina boobs! SJUKT! Kan vara därför det blev där jag spenderade allra mest pengar oxå.. Shoppade VS för ca 4 500 SEK, haha!


Shoppingsbildkavalkad:


Inne på Marc By Marc Jacobs i West Village


Där köptes denna parfym - Luktar sååå gott!


Lycklig efter Marc Jacobs Shopping!


Blev denna oxå!


Bloomingdale's blev det lite shopping på oxå...


...nämligen dessa Marc By Marc Jacobs-brillor!


I Apple Store blev det tyvärr ingen shopping.. De hade inga internationella Ipad 2


The View Fizz shoppades det par oxå!


Jimmy Choo - ASCOOLT, men lite dyrt kanske...


Resans Höjdpunkt - Victoria's Secret


Fanns så himla mycket fint!


Blev lite shopping, haha!


Och lite till...


Dermalogica passade jag på att köpa - Hälften så dyrt där!


Typisk Turistsovenir - OCH glammig!


Utanför DKNY


Denna väska blev det!! Lycka!


Pepp innan jag gick in på DSW - Men det var inte så bra tyvärr


Det var verkligen som ett varulager, inte alls mycket snyggt. Hittade ETT par skor, som inte fanns i min storlek tyvärr. Annars kändes det som en sådan där marknad som man åker på på sommaren.


Rosa Converse blev det oxå, ville köpa vita låga oxå, men de fanns inte i min storlek


Sen blev det en shoppingomgång till på Victoria's Secret - där bl a detta inhandlades