1

Påsk i Kisa & Glad 60-åring

Var ju hemma i Kisa från lördag till måndag för att fira mina kära moder som fyllde 60 år! (Hipp Hipp Hurra och allt sånt där!) Kan verkligen inte förstå att min mamma är 60 år! Men sen kan jag ju iof inte heller förstå att jag är snart 30 så det kanske egentligen är det det beror på.. men sen tycker jag inte att min mamma ser ut som en 60-åring heller! Alldeles för ung och fräsch! =)



Honey och jag passade på att göra lite sightseeing i Kisa under helgen oxå.. På lördagskvällen tog vi en promenad till Borgarberget och fotade lite på the View, och Honey.


Sen på söndagen var det kalas hela dagen med en massa folk och glatt födelsedagsbarn!

Honey och jag passade dock även denna dag på att gå lite sightseeing på Värgårdsudde och mysa lite i solen.







1 Jullan:

Grattis Inga-Lena i efterskott! Vad mysigt det ser ut. Jag längtar hem till Kisa som bara den. Tur att vi ses där på lördag wiiiie!



Puss