1

Långfredag

Härligt med sovmorgon så här en fredag!

Var uppe sent i går och städade (plockade undan, tror folk i huset hade klagat om jag dragit fram dammsugaren klockan 1 på natten) och bytte gardiner, vek och stök kläder, sorterade papper och röjde i källarförådet. Så himla duktig jag var känner jag! Och Honey var borta hos en polare och hängde lite så han blev JÄTTEglad att jag hade gjort så fint när han kom hem..

Det är en så himla skön känsla när allt är i ordning i lägenheten.. och så här på våren älskar jag vår lägenhet ännu mer! Just för att man känner att det är ljust så himla tydligt i vår underbara öppna planlösning! Och snart blir det att ta upp dynorna till utemöblerna oxå så man kan sitta på balkongen och äta frukost.. eller kanske t o m sippa ett glas rosé någon kväll! =)




Älskar vår balkong!

1 Clara:

Ser fram emot att jag och Elin snart kommer upp och sippar Rose på den balkongen!! När kan alla!?? Vi MÅSTE styra upp det här nu! kram kram