4

Nya Jeans?

Hm, jag har bestämt (igen) att jag ska sluta shoppa kläder på H&M, eftersom ALLT går sönder efter tre dagar. Förra gången köpte jag typ åtta plagg och 3 av dem gick sönder första eller andra gången jag hade på mig dem, och då räknar jag inte ens plagg där knapparna trillar av eftersom de ALLTID göra det på H&M-kläder.

Jag ska även sluta med Gina Tricot och allt annat billigt kraffs (dock gäller detta självklart inte strumpor, strumpbyxor, bh:ar och diverse annat smått och gott, BARA kläder, som man gärna vill ska hålla längre än tre sekunder) och börja med kvalité istället för kvantitet (kan oxå bero på att jag har rätt så stor kvantitet i min garderob redan). Dock är jag rädd att det ska sluta med att jag BARA här Filippa K-kläder, eftersom jag ÄLSKAR Filippa K. Det är så rent och enkelt med enkla snitt och snygga detaljer. Love it!

MEN, det första jag ska köpa är ett par ordentliga JEANS (eftersom H&M-jeansen alltså lyckas bli vridna på vänstra benet på mig av någon konstig anledning.. nån som känner igen sig??).

Jag tror jag ska köpa ett par Acne-jeans.. hade nämligen ett par sådana när jag gick i högstadiet/gymnasiet som höll i FYRA år! Och jag fick ca världens snyggaste rumpa i dem.. Så då blir future Husband nöjd oxå, hihi!
Det blir i alla fall ett par basic blå för det är det absolut viktigaste att ha i garderoben.


¨
ACNE HEX DC (bild från www.acnestudios.com)


Dessa funderar jag på. Tycker de är sjukt snygga. Och inte så farligt dyra: 995 kr.

1 Nina:

Annis, du har ca världens snyggaste rumpa i alla jeans! Men köp! =)

2 Tove:

Acne är riktigt riktigt bra! Love 'em! =)

3 Hilda:

Oj! Billigt! Och så snygga. Go for it!

4 Elin:

Ja det var verkligen inte så farligt dyrt för ett par snygga jeans. Köp bara köp =)