1

HP 7 - Part 1

Så var jag och såg filmen igår då!
Men inte med bästaste Hilda utan med min pojkvän.. Hilda blev nämligen TVINGAD att jobba kvar i Kalmar längre än vad som var sagt så jag tvingade med Rickard (så där frivillig, haha!) istället.

FILMEN var GRYMT BRA!
Mycket, mycket bättre än förra filmen som mest kändes som en uppbyggnad för denna och som inte följde boken alls bra. Men denna följde ändå boken hyffsat och det var bara några saker som var annorlunda.
Så, otroligt bra! Och Hilda du måååste se den snart! (Ps. Hilda, du KAN inte ha kalas utan mig, och dessutom har du ju inte fyllt år då än ju!).

Men det klart, nu har jag ju väldigt stor längtan efter sommaren då den andra delen av filmen kommer!

Men det mest chockerande med hela alltet var ändå att min kära future Husband, efter filmen, klämmer ur sig att han inte sett mer än två av de tidigare filmerna... Och det är inte ettan och tvåan utan typ trean och femman.. WHAT!??! Inte OK! Så ikväll blir det myskväll med de två första Harry Potter-filmerna! YEJ!

 
Så liten och söt och oskyldig han ser ut på dessa!! =)

1 Hilda:

Jag ska se den innan jag far till London. Imorgon eller på tisdag =) Emil ska födelsedagsbjuda mig. Han hade en mardröm inatt. Han drömde att han gått och sett HP utan mig och vaknade och hade ångest över att ha svikit mig. Tills han kom på att Johnny Depp inte brukar spela Harry.