0

Bakning

Igår kväll hade jag och Honey massa bak för oss.
Bakade Pepparkakor (t om ett hus) och Lussebullar (OBS inte katter alltså utan bullar. Med Russin gömda innuti).

Blev bra men tog sjukt lång tid så vi hann inte klistra ihop huset igår utan det får vi göra efter träningen idag.. Hur jag nu ska kunna träna idag eftersom jag typ inte kan röra mig efter BOX:en vi var på i måndags..


Husets fina gavlar


Vanliga hjärtan som ska få lite glasyr på sig ikväll =)


Anledningen till att vi satte igång med Julbaket lite tidigt i år var att jag krävde av Rickard att om jag inte får sätta upp Adventspyntet ännu (han har lagt in veto) så var vi åtminstone tvungna att sätta igång med bakningen redan nu.. så det gick han med på.. men en sak har jag fått upp ändå, haha!! Vi var och köpte en tomte på Ica (var så söt så inte ens Honey kunde låta bli) och den "orkade" jag inte gå ner med den till källaren så den står redan framme! HAHHA! I WIN!


Sötaste Tomten!