2

Acne Jeans för rövlösa

ÅÅÅÅH, jag blir så jäkla sur!

Var och provade mina Acne hex-jeans igår och vad är det som händer med världen egentligen? De har ju för sjuttsingen slutat göra jeans för folk med röv!! Jag har en stjärt och det är inte så att jag har en extremt stor stjärt.. jag har nog en normal-stjärt. Men jag fick inte över jeansen över halva rumpan ens, i min vanliga storlek. Och gick jag upp TVÅ storlekar så fick jag upp dem över rumpan men då satt de som hus över låren.. Jag fattar verkligen inte... Vad fasen är det som händer? Vad är det för kropp som de gör jeans för nu för tiden egentligen?

Ska man inte ens få ha en röv längre!!!??!?

Jag blir så himla sur för nu känns det som om de enda jeansen som passar mig är H&M-jeans och de bara snurrar sig ju runt benet.. Jag kommer aldrig mer kunna ha ett par riktigt snygga och bra kvalitetsjeans...

*GRR*
1 Tove:

^klappar på axeln^

Jag ska hjälpa dig. :)

2 hanna:

Väl talat! inte klokt alls.