1

Tv-bänk

Igår var vi ju och mätte i lägenheten... Och sofforna får plats! Precis... men de FÅR plats!
Hurra, hurra uppstått har Jesus etc.

MEN, det har uppstått ett annat problem, nämligen TV-bänk.
Platsen där vår TVbänk ska stå är bara 1,50 m bred och vår tilltänkta tv-bänk är 1,60 m bred. Inte sååå lyckat.
Och vi vill ha en vit TV-bänk med luckor som man kan stänga (så man slipper se allt man har däri (Nintendo Wii, X-box, spelkontroller, blue ray-spelare etc massa grejer)) men även en liten hylla i mitten som inte har en lucka, där man kan ha sin digitalbox (för herr Adolfsson vill absolut inte springa fram och öppna en lucka varje gång han ska byta kanal och den kan ju inte stå öppen hela tiden för då springer man ju in i den när man ska till balkongen; ÅH vad jobbigt). Någon som känner att "JA! En sådan vet jag vart det finns!"? Meddela gärna mig. =)
1 Tove:

Men Anni vad begär du av mig, LÄSA ALL INFO? Det är ju till för typ..smarta människor. ;)

Oh well my bad. Tur att jag har smarta vänner osm upplyser mig när jag inte pallar läsa. Och du! Mojito; du, jag och Hilda någon gång i sommar på en uteservering! Det är ett måste!