0

Snart Eurovision

Åh, härlig dag det var igår. Var på picknick i parken bredvid mitt hus med herr Adolfsson. Vi åt kycklingspett med potatissallad och herr Adolfsson vida berömda fetaostsallad; MUMMA!

Efter att solen gått ner (nästan i alla fall) skyndade vi oss hem för att hinna titta på sista avsnittet av Inför Eurovision 2010. Det känner inte som om det är så himla många bidrag som är bra i år faktiskt. Inget som sticker ut från mängden som jag känner på en gång i alla fall.. Det blev mest 2:or och 3:or för mig faktiskt. För herr A blev det mest 1:or och 2:or, men han bedömde nästan bara hur mycket bröst det var i videorna så hans omdömen litar jag inte på...


Heja Anna!

Men det värsta var när de gick in på de bidrag som är direktkvalifiserade för Finalen varje år (eftersom de skänker mest pengar till själva tävlingen) och Marie "jag är inte bara snygg jag är blåst oxå" Serneholt skulle prata om Storbrittaniens bidrag och börjar med att prata om att det inte gått så bra för dem på sistone men att de faktiskt ALLA år har tagit sig till final! DUUUUH!! Borde kanske slå upp uttrycket direktkvalifiserad?!!
Men nej, jag stör mig inte alls på henne och hennes uppenbart falska smile.