0

Kamera

Hm. Jag vill verkligen ha en ordentlig kamera, en systemkamera.
Men jag vet inte om jag vill ha Nikon eller Canon. Eller om det ska vara en billigare variant eller en ganska bra lite dyrare variant från början. Kommer jag fota så mycket så att jag borde lägga ut mer pengar..? Jag vill inte ha en billig och så måste jag ändå köpa en dyr sen om jag får värsta fota-hypen framöver och blir nya Annie Lebovitz! WHAT TO DO, WHAT TO DO?


 

Nikon eller Canon?


Jag känner nog lite mer för en Nikon, för jag har alltid gillat det lite, lite mer, och för att den känns lite mer rejäl i handen liksom. Canon känns som en liten leksak. Och jag hittar alla rattar på Nikon.

Men i vilket fall så har jag inte råd att köpa någon just nu, så därför har jag tid att slänga ut lite trådar här och var och se vad folk säger att man ska ha om man är jag.. Skönt.