0

Header - Eller inte Header?

Hm, jag funderar på att göra en sådan där vacker header som alla har. Men tyvärr förträngde jag de flesta av mina html-kunskaper någon gång mellan 2002 och 2003, eventuellt lite senare, och kan för mitt liv inte ORKA göra något sådant. Men samtidigt vill jag inte att min blogg ska se ut som något som min systerson kräkts upp heller. What to do, what to do?

Och mitt Photoshop funkar inte (eventuellt för att jag inte orkar ladda ner fler versioner som tar 12 355 timmar att ladda ner för att sedan ändå inte funkar och jag inte har något lösenord) (OBS självklart laddar jag inte ner olagligt utan väldigt lagligt på ett jättelagligt sätt, host host!).

Livet är sannerligen inte en dans på rosor... Fast alltså allvarligt.. Är en dans på rosor verkligen något bra? Borde inte taggarna sticka in i fötterna och så kommer det blod? Eller är det kanske det man menar? Har jag bara trott att en dans på rosor var ett utryck för ett bra liv? HILFE!