1

Filippa K på Bröllop

Idag har jag och mina kära pojkvän varit på stan och handlat lite.. vi ska på bröllop om några veckor nämligen.. Närmare bestämt den 21:e aug. Det ska bli skitskoj, även om jag ju inte känner de som gifter sig jätteväl (det är en av Rickards närmaste jobbarkompisar som jag träffat typ två ggr) men det var så himla länge sen som jag var på bröllop! Har inte varit sen min syster gifte sig tror jag faktiskt!

Vi köpte en jättefin lite mörkare grå J Lindeberg-kostym till min honey och en LILA slips (han gick faktiskt med på det utan någon som helst övertalning) så han kommer bli jättefin på bröllopet. Frågan är ju bara hur jag ska bli lika fin..?

Hittade världens finaste klänning som jag skulle vilja ha men det var en Filippa K (inte rea så klart!) och den kostade 2 400 kr. Vilket jag kanske inte är beredd att lägga ut på en klänning som jag kommer ha en gång eller kanske två (man vet ju inte hur inne det kommer vara med långklänning nästa sommar). Men den var så himla fiiiiiiiiin! VARFÖR kan man inte bara vara rik och ha råd med sådant här? Inte jätterik.. bara så att man tycker det är OK att lägga 2 400 kr på en klänning man ska ha på ett bröllop...

 
Fin Filippa K x2

ÅH!

1 Hilda:

Jag tror långklänning kommer funka nästa år oxå, och året därpå med. Du ser ut som en himmel. <3