0

Dag 2 - Post Semester

Åh, vilken fyndig rubrik man kan komma på! ;p

Idag var det riktigt segt på jobbet, inte mycket att göra alls. Och inte fick jag tag i så många heller. Då föredrar jag dagar som igår då man inte ens hann tänka på att man inte hade semester längre och att ens kära blivande husband låg hemma i varma, goa sängen fortfarande.

Efter jobbet igår var jag ute och sprang. (Ja, tillsammans med kärleken alltså, jag är inte så hurtig att jag orkar springa själv. Jag måste ha någon som tjatar på mig ett tag först). Jag har inte sprungit på hela semestern och vi sprang i 5 km och ganska hårt tempo. Sen dog jag. Nej, men jag har gjort illa låret på nåt sätt så att jag ser ut som den där coola svarta killen i Crockodile Dundee. Den utav filmerna där han kommer till stan alltså.
Inte så skoj.

Nej, nu ska jag in till Söder och träffa Daniel och snacka lite om hur han har det där nere i Kosovo och sånt.