0

Att YouTube:a

Igår var jag och hälsade på Moa (i Solna eller Sumpan eller vad det nu är. Vid Gamla FIlmstaden i alla fall, tror det är Solna men jag har lite svårt att hålla isär de där...). Vi satt på hennes balkong och kollade på youtube-klipp och åt thaimat. Paul Potts får mig alltid att vilja gråta, det där klippet när han har sin första audition och alla blir så chockade.. Det var mycket sånt igår. Självklart var jag tuvungen att visa Moa Greyson Chance när han gör Paparazzi av Lady Gaga. Så bra!



Greyson Chance - Paparazzi

Och Moa visade mig detta klippet på Charice, en liten tjej från typ thailand eller vad det är som Oprah upptäckte och fick Celine Dion att ta med upp på scenen.. Rätt så duktig liten tjej.

Charice Pempengco och Celine Dion - Because You Loved Me

Kan bli duktig hon.

Men vi mös massa med Moas lilla hund Puma oxå.  Hon är så grymt söt. Nästan så söt så att till och med jag blir lite sugen på hund.. men bara lite.. Katt ska det vara.

ÅH, ikväll kommer min honey hem från Gränna! Han har varit där och hängt med sina polare, för han har fortfarande semester det lilla aset.. *grr*. Så ikväll blir det mys och grillning på balkongen. Härligt!