1

Världens bästa Tapas

Jobb igen efter vad som kanske kan vara världens mysigaste helg.

På fredagen gick jag hem och duschade och sminkade mig och gjorde mig fin innan jag mötte upp mys-pojken och såg Snabba Cash. Så där bra film, sevärd men inget mer. Sen är ju herr Kinnaman hur fin som helst, men det väger liksom inte upp en hel film. Vissa scener var lite för löjliga tycker jag. Den gjorde helt enkelt inte boken rättvisa.



Sen gick vi vidare till Ramblas vid Hornstull och åt världens godaste Tapas.
Jag skäms nästa över att jag faktiskt har tyckt att andra Tapas-ställen var bra.. Ramblas är verkligen i en klass för sig! Personalen är grymt trevlig, det är sjukt billigt och man får MASSA mat. Och Sangrian är mumma!

Nu är det slut på pausen och dags att jobba.
Måndagar är verkligen både bra och dåliga. Dåliga för att helgen är slut och för att det är så långt kvar till nästa helg. Men bra för att det är en ny vecka, en ny start och man har alltid massor av planer och massor att göra...

1 jullan:

han är ju alldeles för snygg!