0

Vapiano - Sturegatan

I typ.. tisdags eller nåt.. så skrev jag ett inlägg om Vapiano. Men sen försvann det... Irriterande när sånt händer.. det kan i o f bero på SBS, som kära C på jobbet brukar säga; Skit Bakom Spakarna. Jag är nämligen rätt så säker på att jag istället för att skapa ett nytt inlägg lyckades med att skriva över mitt Vapianoinlägg med mitt Sherlock Holmesinlägg... Klantigt. Och då orkade jag i alla fall inte skriva om det.

Men jag känner att min åsikt är så fruktansvärt viktig i sådana här frågor så MÅSTE jag förmedla den:

Vapiano är skit, men har bra mat.

Denna gång var jag på Vapiano Stureplan, som är lite, lite bättre än Gamla Stan. Men det kan ha varit mest för att det inte var så himla mycket folk där....

Minus med Vapiano:

- pisstråkig atmosfär.
- man får stå i kö HELA tiden (dessutom kan man inte prata med varandra medans man står i kö om man vill ha olika typer av rätter, då kan man bara stå och spana på varandra på håll och himla med ögonen åt att det tar tid).
- otrevlig personal (bakom diskarna).

Plus med Vapiano:

+ GOD mat.
+ Hyffsat billigt.

Det bästa vore om man kunde få maten hemkörd istället. Och sitta och mysa i soffan med god och billig mat.
Hurra för mina underbara idéer.