2

Tolvmannabacken nästa!

Åh! Efter jobbet idag ska jag åka hem till Kisa! Ska möta upp mor och far i NKPG och säga hej till jättetjocka systern (bara lite drygt en månad kvar till bebis) och sen åka bil resten av vägen. Skönt!

Ska mysa med familjen på fredagkvällen och sen blir det slalom i Tolvmannabacken på lördagen! jag och Joko ska öva upp våra färdigheter inför vår Sälen-resa i April. Man kan ju hoppas att vi inte slår ihjäl oss eller bryter några ben... men vi får se. Joko har redan tjuvtränat en gång, så om jag är kass och hon bra så kommer jag skylla allt på det. Det har jag redan bestämt.

Tydligen har det kommit till en ny backe (Nya backen) sen jag åkte där sist (vilket iof var ca 10 år sedan) OCH en helt ny lift! Så det ska bli grymt spännande! Men det verkar som om vi får åka ut tidigt, förra lördagen var det nämligen två timmars kö innan man fick hyra skidor och köpa liftkort informerade min mor mig om igår. Skrämmande!



Vajjert värre!

Brytna ben; Here I come.
1 jullan:

du är ju bäst i backen anni!

2 Tove:

ett till tips till parfym som luktar megagott! La Perla! M M M!