3

Sugen..

Hm.. läste min kära vän Toves blogg där hon idag efterlyser Harry Potter-böcker på engelska..

I min favvobutik Science Fiction-bokhandeln i Gamla stan finns dessa böcker i en skitsnygg "vuxen"-pocket som jag är grymt sugen på. Jag har ju bara de inbundna barnversionerna... hade glömt bort att jag suktade efter dessa men Toves inlägg gjorde att längtan kom upp till ytan igen... Kan köpa ALLA 7 böcker för bara 879 kr i en fin samlingsbox... men ännu en gång sätter mitt köpstopp käppar i hjulet för mig.
Men jag vet att jag ju KOMMER  köpa dem förr eller senare, de är ett måste till mitt framtida bibliotek, och något som mina framtida barn kommer bli tvingade att läsa.

   
  

VACKRA eller hur?

1 Tove:

åå nice! Jag vill med ha den där samlingen! För de tre jag har nu har bara barnframsidan och de är ju lite roligare att ha om man vore typ...12.

Och den där bokhandeln MÅSTE du visa mig!

2 Tove:

åh Anni! Hilda skicka en länk till mig där man kan köpa böckerna och jag tror att jag sprang på den där boxen du pratar om fast billigare! 627:- kostar den där. :D