0

Fredagen - Grill & Le Bon Palais

I fredags var vi ute med hela teamet från jobbet.


www.grill.se

Först satt vi på jobbet och sörplade lite, innan vi drog inte till Grill för att äta en mycket välfötjänt flott middag.
Jag har varit lite skeptisk till Grill just därför att det är just Grill.. men jag måste äta upp min mössa. För det var fasiken bra! Asskön inredning och det luktade gott med grillat överallt och laga mat kunde de OXÅ!
Åt trerätter som allt smakade fantastiskt gott, och resten av herrskapet var oxå grymt nöjda. Grill får 5 A av 4 möjliga. AAAAA.


http://www.lebonpalais.se

Sen efter att vi hade ätit och sörplat diverse drinkar bar det vidare av mot Le Bon Palais. Där var det Ålandskryssning fast på land i Cougar town fast utan heta 45-åringar. Jag fick lystna blickar av män i 65-årsåldern och kände mig lite smutsig, fast efter en liten svängom på det underbara schlagergolvet så kände jag mig mest bara svettig och smutsen försvann. Jag kände dock att jag hade varit hett villebråd för piska farbröder om det inte vore för att min andra hälft var med (han slöt upp på Grill efter att en del av herrskapet lämnat). Men jag kan tänka mig att det är riktigt skoj om man är ett stort gäng som bara är ute för att dansa! Le Bon Palais får 3 A av fem möjliga. AAA (Avdrag för Ålandskänslan, köttmarknadskänslan och smutskänslan plus för Schlagergolv).

Efteråt åkte jag och pojk hem och sov hos Pojk - Kors i taket! Mest för att det inte ska bosätta sig fladdermöss där eftersom han aldrig är hemma.