3

Bebis!

Jag och min kära pojk har blivit tre!
Vi har nämligen skaffat oss en liten bebis. Den är rektangulär, vit och heter Wii!
Vi har även skaffat oss New Super Mario Bros för Wii, som är skitroligt!



Men jag vill ha Wii Fit oxå! Testade på det när vi var hemma hos Angelica på mysbrunch i lördags, och jag blev helt såld. Det är skitjobbigt! Jag kommer kunna säga upp mitt SATS-kort! (Läste förövrigt om en tjej som kände sig så tjock och ful att hon inte vågade gå ut och träna som köpte Wii Fit och gick ner 50 (!!) kilo. Det ska inte jag göra men ändå, COOLT!).

Men tyvärr verkar det vara slut överallt! Min pojk skjutsade runt mig över hela stan igår och det fanns ingenstans! Men jag ger inte upp så lätt. SKA HA!
1 Elin:

Vem är denna kära pojke! Maila mig med detaljerat och utförlig beskrivning tack =)



Kram kram

2 Tove:

Det var åtta där med. Jag håller på med sista nu men försöker att inte läsa så mycket eftersom jag inte vill att det ska ta slut föränn jag har sista boken! Jag är så kär i Eric! Hoppas på att de blir de två tillslut...^^ Bill är på min onda/mesiga/ångerfulla killar lista. :P

3 Hilda:

Du har en fin man. Jag har lovat Tove att ta kort på honom nästa gång vi ses. Eftersom du inte lagt upp ngt än. Så du vet.