0

Korvstroganoff

För ett tag sen var jag hemma hos Soff och hon bjöd på världens godaste korvstroganoff.

Och i förrgår så gjorde jag och Hilda om bedriften. Och den blev nästan lika god som den Soff och jag gjorde! Fast jag hade tyvärr ingen armomat hemma och det var tydligen det som gav den där lilla pricken över i:et.

Min Korvstroganoff (Även känd som Soffs och Världens Bästa)

1 Stor falukorv (ja, en hel ring alltså)
1 Stor gul lök
2 Vitlöksklyftor (MINST)
1 pkt Krossade tomater (Sånt där rutigt från Ica)
1 fpk Kelda Matlagningsgrädde
1 skvätt Soja
1 skvätt Kalvfond
1 stor skvätt Chilisås
1 skvätt sötsur sås.
1 skvätt tacosås.

+ Salt, Pepper och AROMAT.

Servera med lite gott RIS.

Tror inte jag har glömt något, men denna blev så grymt god så jag MÅSTE skryta. 
Vill man ha såsen lite tjockare är det ju bara att ha i lite redning så klart.

Och Voila! Så har min blogg blivit en matlagningsblogg oxå.

Funderar dock på att göra om den till en Sexblogg, för tydligen så finns det alldeles för få bra sådana läste jag igår.