1

Ingen Gummibjörn

Egentligen har jag inte tid att uppdatera min blogg just nu.. för jag jobbar även på lunchen.. men det känns liksom inte helt ok att det inlägg som är överst på min blogg för tillfället är om en wobblande gummibjörnsstjärt som jag tyckte var extremt roligt klockan 22:00 på kvällen efter en riktigt lång dag, när jag var helt övertrött.

Så jag måste ta tag i detta nu.

Men i morgon ska jag förhoppningsvis träffa Clara! Ska bli grymt skoj! Vi har nämligen inte setts på ungefär 150 år och nu har hon en ny bulle i ugnen oxå. Synd att hon inte har med lilla Ellen oxå (eller... hon har ju nästan blivit stor nu), det var så himla länge sen jag träffade henne med.

Men det ska det bli ändring på för den 18:e september så ska jag ta med mig min sambo och åka och hälsa på Lidköpingsgänget. Ska få träffa Elin och Johans lilla Charlie och se Clara och Fredriks hus och grejer. Ska bli så himla mysigt! Längtar!

Nyår för hundra år sedan:


Mina Lidköpings-tjejer och jag.

1 Elin:

Jag längtar galet mycket efter dig!!!!Wohooo! Rödvin!!!!På grund av Charlie får vi nog strunta i mintun denna gång =)