1

Farligt, farligt...

Jag har ännu inte fått fakturan och betalat för mina H&M-kläder som jag beställde för ett tag sedan, men ändå kunde jag inte hålla mig från att shoppa dessa godingar från Nelly!


Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM               Editor Dress SEK 349, Vila - NELLY.COM

Vet inte om jag någonsin kommer kunna gå i dessa skor, men jag vill gärna få hem dem och testa. De är ju så sjukt snygga!

Vet inte om jag kommer kunna ha klänningen heller, eftersom det ser ut som om urrigningen är rätt ordentlig och jag ibland kan se lite halvt prostituerad ut med det, men det vet man aldrig förrän man sett den på.

Hoppas allt blir jättebra!
Borde få dem idag förresten för jag beställde i förrgår... hm.. inget sms än...

Ps. Jag tror jag håller på att bli nätshoppingberoende... ;p
1 Elin:

Klänningen är superfin. har också varit inne och kollat på den. Ta ett kort på dig i den när den kommer så får jag se om jag också ska beställa en =) Hade tänkt den gråa i så fall på min systers bröllop...



kram