2

BlowMonkey!

HAHA!

Fick just en rätt rolig grej på mailen av Hilda!
Citat Hilda: "superviktig grej som alla tjejer borde ha".


http://www.coolstuff.se/wrap.php?productID=206&mediaID=1201

Kommer från Coolstuff.se och är alltså en nagellackstorkare. Hur söt som helst ju! Haha!

Så här utrycker de det på Coolstuff:

Ok, du har målat nagellacket. Du har nu tre alternativ:
1. Sitt stilla med händerna jättelänge.
2. Skaka dina händer i luften, som OutKast så fint sjöng, "like a polaroid picture".
3. Köp en Blåsapa.

Och den kostar bara 69 :-
Egentligen är det nog bara platsbrist som gör att jag inte klickar hem denna på en gång.
Kan vara att jag är för snål för att köpa en så onödig grej oxå.
Yes, I am a halvsmålänning oxå, förutom helÖstgöte.
1 Malin:

Jag har två såna där, (Fick dom båda i julklapp samma år) och dom är rätt så värdelösa. Den är som sagt bara söt =) Så slösa inte dina pengar på den!

2 Josefin:

Sv: Åh, tack för din söta kommentar! ^_^ Vi ska gifta oss inom två år.. Det ligger lite på is eftersom jag vill ha ett STORT bröllop med världens dyraste prinsessklänning typ... Haha.



Tack för att du läser min blogg! ♥

xxx