0

Bizzy

Åh så fyndig jag är.

Nej, men det har varit en helt fullspäckad helg och en helt fullspäckad vecka kommer det vara denna vecka. Vilket är grymt skoj men som också innebär att jag inte hinner blogga så mycket. Mest på lunchen, och då har jag inte tillgång till alla mina lovely bilder som jag tagit och som jag vill lägga upp.

Mest från semester, typ när vi var på Grönan och när vi bowlade och massa sånt. Men det kommer... nån gång.

Igår var jag hos Sofie som var hemma igen efter hennes 82-åriga semester (kanske inte riktigt så lång men det känns så) och hon har hunnit med massor under semester; varit på Gotland, Varit i London och Malmö, och massa, massa mer spännande som jag inte kommer ihåg just nu. Lite avis på hennes London-resa var jag så klart! Vill tillbaka dit igen snart och hälsa på Marielle vill jag oxå göra, fast hon bor ju utanför Oxford nu.. Men det kanske kan bli av i höst eller vår sen.

 
Jag och Soff och Marielle i London när vi hälsade på där sist - Maj 2009.

Åh, längtar tillbaka! =)

Ikväll blir det Gospel på Plattan tillsammans med Hilda. Sing it!
(Det är nämligen Kulturfestival här i Stockholm nu med massor av trevliga gratisaktiviteter. Yej!)