2

En snabb rättelse..

Tar en snabb paus från jobbet och informerar alla vetgiriga om att jag ändrat mig från Grönt till Turkost.
Detta för att det bara fanns fula mossgröna mattor och handdukar i samma grön, medans det på HM Home fanns jättefina turkosa handdukar med matchande matta. Yej för H&M!



H&M är så himla bra! Det märkte jag ännu en gång i går då jag hade två tröjor som hade exakt samma fel, ett litet hål mitt fram på tröjan (jag har inte fastnat i nåt och det har inte blivit i tvätten), (jag måste vara väldigt rispig just där framme, weird). Och den ena är köpt på Bik Bok och den andra på H&M. Jag gick till H&M först och då sa det bara OJ, och så fick jag pengar tillbaka. På Bik Bok sa de att de ju inte kunde veta att det inte var jag som hade rispat upp det själv och därför var det ingen reklamation. Jaha, så nu fick jag slänga den. Tröjan från Bik Bok var dessutom nästa helt ny (ca 4 vceckor) och H&M-tröjan hade jag haft i ett halvår. Så död åt Bik Bok.
Synd att jag har hittat en klänning jag vill ha där...
1 jullan:

hihi så övertaggad du är! men jag gillar dig ändå. puss

2 Elin:

Bra beslut =)