0

Soulmate

Lina var precis förbi en sväng.. vi hade ett mycket långt och intressant samtal, om allt. Livet, pojkar (självklart) och det där som är lite jobbigt. Det här med att vara singel när man egentligen är ganska trött på det. Vi förstår inte vad det är för fel på oss. Varför man inte bara kan bli kär i rätt person? Just nu vill jag bara träffa någon och känna det där lilla extra pirret. Så man vet att man kanske i alla fall är på väg att bli lite småförälskad. Jag vill vara så där äckligt kär som en viss liten pojk på mitt jobb är. Han är så lycklig så man kräks på honom. Inte för att jag inte unnar honom det. Han behöver bara inte gå in på detaljerna. *BLÄ!*

Men jag kollade på Bachelorette (ett svagt ögonblick av zappande) och då hörde jag denna låten. Och det kändes verkligen som om den prickade precis rätt på hur jag kände just då. Deprimerande. Men fin låt.


Natasha Bedingfield - Soulmate

Fanns ingen med videon. Så det blev denna version istället. Ignorera videon och lyssna.


Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone