0

Elin + Anni = SKOJ

Nu har Elin åkt hem... Trist!

Men vi har haft en jättemysig helg!
Hon kom ju på fredagen, och då satt vi först och snackade massa skit och sen var vi på Norra Brunn! Elins lillebror är nämligen kökschef där och hade fixat in oss. Det var asroliga komiker, särskilt en ung kille, Isak nåt tror jag han hette! Jag hade ju aldrig varit där tidigare, men det var riktigt bra!

Efter det hängde vi med lillebror Süttenbach och hans kompisar till Olssons Skor. Det var sjukt trevligt! Lyssnade på annorlunda musik och skakade rumpa, samt drack massa goda drinkar.

På lördagen var det shopping som gällde. Och Sushi, men inte för mig. Sen på kvällen hade vi kräftskiva med bostadsrättsföreningen. Jag har grymt trevliga grannar! Det blev massa sång och tävlingar. Mitt lag kom sist, i alla grenar. Det är oxå en bedrift.

Sen gick Elin och jag till Blue Moon och skakade rumpa på Schlagergolvet! Träffade på herr Cronstrand där oxå! Skoj! Men sen gick vi till Olssons Skor igen istället och hängde med lillebror Süttenbach och hans kompisar.


Lillebror Süttenbach, Jag, Elin och lillebror Süttenbachs kompis på Olssons Skor

GRYMT ROLIG HELG!

Jag har saknat Elin massor. Nästa gång får det inte ta så lång tid innan vi ses.