1

Nu har jag sett den...

Ja, New Moon alltså.

Och den var alldeles, alldeles underbar! Dock hade det kanske varit roligare att se den utan alla fjortisar som gick med sina äckliga små fjortispojkvänner en lördagkväll klockan 21:15. De var lite irriterande. Och dessutom hade de lagt till en del små kommenterar i filmen som inte är med i boken som var väldigt.. Corny. Inte så bra. Men allt det andra vägde upp. Den här filmen är bättre i förhållande till boken än vad Twilight var. Självklart är det endel grejer som är helt weird, men det mesta stämmer faktiskt!

Och jag vet att Taylor Lautner är typ 12 år. Men han är het. Och om man bara kikar från halsen och nedåt så ser man inte att han är 12 år. Och då känns det lite mindre tantsnuskigt.
Ni skulle hört alla suckar, flämtningar och små tillrop i salongen när han tog av sig tröjan första gången. Och man var inte ens med på det.. Det var.. underbart.


Taylor Lautner... Född 1992. *SUCK*

1 Clara:

Du och jag får väl vara cougars ett tag! Han är så sjukt het att jag höll på att dö när han drog av sig tröjan! Gud han är lika gammal som min lilla lilla lillebror!! Sjukt är vad det är! Stor kram