4

På tal om sexiga killar...

..så fick jag hem min Twlight-film i förrgår. Såg den på kvällen då, och såg den igen med Daniel igår. Men D verkar inte riktigt förstå själva grejen. Kan vara för att han inte har läst böckerna och blivit totalt förälskad.. och en annan bidragande faktor kan ju vara att han inte förstår hur övernaturligt sexig Robert Pattinson är i rollen som Edward. Mums.

Bild från imdb

Men helt ärligt så måste jag erkänna att jag inte tycker att filmen är det bästa som visats ever direkt. Tycker allt händer för fort och det är viktiga detaljer som missas för att filmen inte kan var åtta timmar lång... men jag gillar att titta på den ändå. Dessutom är jag sugen på att läsa om böckerna.. Blir nog så. För jag har inget annat att läsa just nu.
1 Malin:

Jag köpte första boken igår :) Ska börja läsa den så fort jag hinner! Litar på dej som säger att böckerna är bättre än filmen...!



Hur många böcker är de?

2 Tove:

åå världens bästaste Edward ;)

Men jag håller med dig om filmen, den borde göras i längre version mde fler detaljer. Jag skulle t.ex velat ha med när Bella mår dåligt över blodets doft på biologin och Edward bär henne till sjuksyster ^^ drömmer. åååå. :D

3 Hilda:

Jag har bokat in två dejter för oss: Harry Potterbio i juli och Månskonsert i augusti. Bara så du vet.

4 Tove:

men New moon i november med! ;)