0

Kan jag få vara frisk, tack!

Usch, jag hatar att inte vara helt frisk!

Idag fick jag gå hem från jobbet vid två för att jag inte orkade tänka längre. Min hjärna var helt mos och jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Jag gick hem och tänkte att jag skulle sova någon timme innan jag kollade mailen hemifrån och jobbade lite... Men jag vaknade vid halv sju.

Nu är det en förkylning som är skurken. Vad himla skönt att jag i alla fall inte behöver gå på penicillin. Är lite trött på det efter tre veckor... =/ Men perfekt timing att när jag precis slutat med penicillinet så börjar detta.

Tur att jag inte har någon febertemometer hemma, så jag kan lura mig själv att jag är frisk och gå till jobbet i morgon. Tar jag tempen och har över 37,5 grader så inbillar jag mig alltid att jag är dödssjuk..