2

UTMANAD!

den här listan skickade Tove till mig.

Fyra tv program jag brukar se:
Bones, NCIS, Gossip Girl, Criminal Minds

Fyra saker jag gjorde i går:
Åkte tåg, köpte Melodifestivalskivan, tvättade och bakade Scones (husligt!)

Fyra saker jag längtar till: 
Min nästa dejt, sommaren, åka till London med Soff, när Joko flyttar hit.

Fyra saker som står på min önskelista:
Fred på jorden! Att Mums vinner Melodifestivalen, ett obegränsat shoppingkonto, fler bokhyllor.

Fyra saker jag avskyr: 
Bitterfittor, slaskväder, oärliga människor, krig så klart.

Fyra saker jag tycker om att göra:
Resa, läsa, umgås på diverse sätt, äta god mat.

Fyra saker jag åt i går:
pizza, rädisor, färskost, scones.

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:
MalinHilda,  Krizz och sen har jag inga fler bloggande vänner.
1 Joko:

Fyra saker som står på min önskelista: Ett exjobb i Linköping, att jag flyttar till Linköping, att Anni flyttar till Linköping, ett riktigt jobb i Linköping. hihihihihihihihihihi!

2 Tovee:

vi får ta o skjuta på fikan, min lilla tjej är sjuk. så jag är en nojig mamma nu. och förresten så ska agnes vinna melodifestivalen ;)