5

LUNCH

Nu har jag lunch. Tjoohoo. Vi kan inte surfa FB på jobbet längre. Det tycker jag är tråkigt. Speciellt för oss som faktiskt inte har missbrukat det. Vi som faktiskt bara är inne på fb på lunchen. Eller när vi har en spontan rast. Orättvist.

Vi måste göra uppror mot världens orättvisor.
Som att bröderna Schulman faktiskt tjänar pengar på sitt utseende.

I-landsproblem.



Om man var tvungen att ligga med en av dem... vem skulle man välja då...? Lutar åt Calle eftersom han är minst motbjudande att titta på, men å andra sidan så är det ju Alex som ÄR Schulman från början, calle är ju bara en liten wannabe. Undra vem som är smartast av dem... Pest eller Kolera?

Tur att min lunch är slut snart. Detta börjar spåra ur.
1 Malin:

hahaha, det e fan inte lätt att välja.. att du ens kom på tanken! :)

Hej hej, som svar på din fråga: Designen kostar 200kr! Ha en bra dag!

heej :) vet du hur man kapar sin meny? ^^

4 Tove:

hmm...ja...jag vet i fasen vem jag skulle välja heller! hahahaha

5 Honungsmelon:

Honungsmelon, honungsmelon, banan, banan! Men uppdatera nu då! Vill ju läsa om vad vi gjorde förra helgen och om vi hade kul... Advokado, advokado, växjö, växjö...