1

En annan rolig sak!

Idag addade en kille som heter Phillip mig på FB. Och jag fattade inte alls vem denna Phillip med konstigt efternamn var. Han hade en väldigt konstig profilbild oxå. Men sen såg jag att han var vän med några av mina Skövde vänner och då fattade jag plötsligt. Det var ju Phil. Kanada-Phil som jag hånglade med ibland under mitt första Skövdeår!

Helt sjukt att han fortfarande kom ihåg mig. Och helt sjukt att han kom ihåg vad jag hette. Och mycket förvånande att han tagit reda på vad jag heter i efternamn. För det visste han inte.. Men skoj. Han är en skojig prick.

Nu fattas bara att Tom (så mycket britt så att det är nästan inte finns) oxå kommer på vad jag heter i efternamn (för jag har tyvärr ingen aning om vad han heter i efternamn) så har jag någon att bo hos när jag åker till London oxå.
1 Hilda:

Ni kanske har gemensama kompisar på facebook? =)