0

Andra Chansen

Hm. Andra Chansen. Kan ha varit världens mest långtråkiga program. Och det säger jag! Som älskar allt som har med Melodifestivalen att göra och lite till. Det märktes att de bara gjorde allt de kunde för att dra ut på tiden så att programmet skulle bli 1 1/2 timme långt.

Och hur röstar svenska folket egentligen? Caroline Af Ugglas? Eller vad hon nu heter..? Lili och Sussie slog BWO med en Modern Talking-låt som gör att jag bara tänker på Kisa Folkets Park och Mattias Johansson? Jag gillar Sarah Dawn Finer men jag tror inte hennes låt har en suck i Eurovision Song Contest.

Nej, jag ville att Star Pilots skulle gå vidare. Tror att deras låt hade haft en suck i Moskva. OM det nu mot förmodan skulle vara de och inte Mums Zelmerlöw som gick vidare i den stora finalen..



Nu är det bara fem (5) dagar kvar tills jag får se min Mums live.