3

Mer Twilight Saga

Jacob Black är ju söööt ju.. Men man kan ju inte säga att man tycker han är het. Eftersom killen är född 1992.

Jag tror jag behöver checka in på åldershem snart...



Taylor Lautner som han egentligen heter...


JAG LÄNGTAR TILLS NEW MOON KOMMER PÅ BIO!
Undrar hur det kommer fixa allt som händer med Jacob och Bella på insidan liksom.. Hur de fixar att VISA det på film. Spännande. Men jag har inte föööör höga förhoppningar.. för jag VET ju att det inte kommer vara lika bra som boken. Det är helt omöjligt.

Nu har jag snart läst klart hela Twiligtserien igen, för andra gången. Och jag tror det kommer bli fler. Jag älskar dessa böcker.. Så jag kanske inte är så mycket pensionär. Kanske mer fjortis.

1 Hilda:

Hahah, när jag började läsa så tänkte jag: "Men herregud!!! Har alla mina kompisar blivit totalt jävla fjortis?!"



Så det var skönt att veta att du iaf har självinsikt. ;)

2 Anonym:

haha!

Här har du ju en till fjortis.. hehe. Såg om filmen nu för andra gången efter att jag läst boken. Blev om möjligt än mer småkär i Robert Pattinsson =) har beställt de andra böcker nu och längtar med spänning att läsa dom!!! hehe, som sagt lite fjortisvarning...men bara lite =)

3 Malin:

Shit vad annorlunda har såg ut?! Helt annan person jue.. =)

15e juni ska jag läsa andra boken, då kommer den på pocket svenska, har bokat på cdon ;)