3

Baksmällan

Jag hade ganska höga förhoppningar, försökte att hålla ner dem, men det gick ju inte! ALLA jag pratat med som sett denna film hade sagt att de inte hade skrattat så mycket på hundratjugo år. Men jag blev inte besviken. Så GRYMT rolig film! Man garvar hela tiden, och det finns inte en enda onödig minut i hela filmen. Och missa för guds skull inte eftertexterna!



Sammanfattningsvis: OM ni nu mot förmodan inte redan sett Baksmällan. SE DEN!
1 Malin:

Lovely! Då ska jag gå å sen den :D



Jag har läst första, å andra ligger å väntar, hann börja med en annan bok emellan! Men jag längtar tills jag ska läsa andra! ;)

2 Tove:

Jag har inte sett den! Ett måste! Men den största händelsen på hela året har inte kommit än, you know what I'm taling about!. New moon bejby! Skulle lätt slicka på Ed med min tunga, fo sho!

3 Tove:

*talking