1

3D fredag

I morgon ska jag och Hunky D gå på bio. Jag slutar ju tidigt eftersom det är helgdag på lördag, så vi ska hinna med 2 filmer. TVÅ 3D filmer.

Först ska vi mjukstarta med Coraline (Jag har läst boken och gillade den jättemycket., tack Öjje). Soff och Öjje har sett den och de säger att den var jättebra. Så det ska bli skoj!

 
Coraline

Sen ska vi gå och sen My Bloody Valentine, som alltså är en skräckfilm i 3D! Jag vet inte riktigt varför jag väljer att utsätta mig för det här.. Men man måste ju testa och se om man bokstavligt talat kissar ner sig. Och D är tydligen inte så himla överförtjust i vanliga skräckisar så jag kan nog inte direkt räkna med att ha en stark axel att luta mig mot, haha! Vi får se hur det går...

Kika på My Bloody Valetine trailern här!
1 Clara:

Hej, ja jag hade verkligen sååå kul och jag var lagom full hela tiden! Jag var sjukt snygg i åttan, hade ju upptäckt eyeliner och annat spännande som gjorde att jag var hetast på skolan!! När ses vi? kram