0

Semester

Nu är jag hemma i Sthlm en snabbis för att gå på galapremiären av nya Harry Potter Filmen! Ska bli sjukt skoj! Jag är spänd för att se om filmen kan tolka boken så bra som jag hoppas. Denna bok är nämligen en av mina FavvoHP-böcker!

Sen är det tillbaka till Figge igen för att fira min födelsedag på lördag. Jag fyllde ju igår men eftersom inte alla har semester nu tydligen så får vi fira då istället. Då blire fullt hus i Figge. Hoppas jag får nån present =). Fast det tror jag nog.. min familj brukar inte vara så dåliga på sånt.

Sen ska Joko och jag åka på små roadtrips hela vecka 29. Vi ska utgå från Figge och kika runt lite. På onsdagen ska vi kanske, kanske åka över en sväng till Gotland och festa med Soff och Elin. Vi får se hur det blir. Ska bli grymt skoj att fira lite semester med Joko i alla fall!

Så.. min blogg tar semester ett tag nu. Har ju inget internet i Figge.

Ciao!