1

Glass+Cola+Knark=Frisk

Hurra, nu tror jag att jag är frisk.
Hur underbart som helst, tror faktiskt att jag kommer kunna gå till jobbet i morgon. Vilket är mycket viktigt, eftersom jag har sjukt mycket att göra och inte har tagit min budget än. Och jag har en massa kunder att ta tag i och avtal att skriva. Kommer bli en busy vecka, och så kommer jag inte kunna träna heller, eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk igen. Men, men. Hurra för att jag är frisk i alla fall.

Mycket är nog tack vare behandlingen som jag fick igår när D var här. Han hade köpt nässp ray och halstabletter och cola och glass åt mig och så lagade han mat åt mig oxå. Lyxigt. Och så tvingade jag honom att kolla på Harry Potter, och det ställde han upp på bara för att jag var sjuk.. snäll! Så tack så mycket D! Mina vänner = Världens bästa vänner.
1 jullan:

men hallaaaaaa. uppdatera då