1

Say Hello To My little Friend

Igår var jag med om nästan det bästa i mitt liv. På väldigt länge i alla fall.

Jag är fortfarande lite hög på allt adrenalin. (Ni skulle sett mig igår).
Inte visste jag att jag var så fruktansvärt vapenkåt.


Jag och några kära vänner från jobbet var på The Target och pangade.

M på jobbet är nämligen värsta hejaren på att banga. Han gick omkring och var jäkligt het med en pickadoll i sitt hölster hela kvällen. Men i alla fall, han hade genomgång med oss och lärde oss att man ALDRIG fick sikta på någon med ett vapen. Bara mot väggen som man sköt emot. Även om det inte var laddat, för det kanske den som man siktade på inte visste och så kanske den personen får men för livet och måste läggas in på psyket och då mår man ju inte så bra med sig själv. Om man vet att det är mitt fel att den personen måste sova med en kramasigsjälvtröja i ett vadderat rum. Och så lärde vi oss att vapnet kan klicka ibland och då ska man bara lägga ner det och låta M komma och ta hand om en. Mitt klickade aldrig..


Vi fick testa att skjuta 7 (tror jag att det var) olika vapen. Bland  annat en liten mosquito, en glock (som militären har), en Smith and Wesson och Desert eagle, det var verkligen jättehäftigt!

Så nu vill jag ta vapenlicens. Jobbigt att jag varken har tid eller pengar bara... Men M har lovat att vi ska skjuta minst en gång till innan han drar till Norge den lilla tönten.



 
En Desert Eagle                                  En Glock


Ett proffs.. kanske.
1 Malin:

ojojj Anniiiii! Vilken jävla brud du blitt då! :)